Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2011. július 25., hétfő

Maradék


Elég sok leves és kínai kaja maradt ki, így szóltam XiaoQiu-nak, hogy jöjjenek páran elpusztítani, ne romoljon rám. Abu, Yashia, Yuezi, XiaoQiu kapott az alkalmon, kicsit később YangYang is befutott. Utóbbit tegnap nem engedte el a férje, így ma mindenképp jönni akart megkóstolni a gulyáslevest. Abuék gitárral érkeztek, mert innen a bárba mentek zenélni. Egy kicsit itt is gyakoroltak, meg is jegyezték, hogy még sose látták YangYang-ot ilyen cigányos öltözékben, ami illik a zenéjükhöz.

Középen a "cigányos" YangYang

A kaja még ma is finom volt. Kicsit dumálgattunk, borozgattunk, utána robogókra ültünk és irány a bár, ahol Abuék zenéltek és persze folyt a sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése