Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2011. július 6., szerda

Dali - 2. nap

Reggel fél 9-kor sikerült felébrednem, azt hittem már mindenki rám fog várni, de nem. Elmentem reggelit venni (1 jüanért egy nagy buci kenyeret, se nem édes, se nem sós, de tömény), meg 2 jüanért szójatejet. Éppen fizettem, mikor „hallo Thomas" szólalt meg a hátam mögött. Mayuan és barátnője jöttek egy mellékutcából elő. Megjegyezték, hogy milyen korán keltem, még mindenki alszik. Visszamentünk a szállóba. Írtam pár céges emailt és nézegettem milyen látványosságok vannak a közelben, amiket érdemes lenne megnézni. Éreztem, hogy hegymászás ma már nem lesz. Az idő elszaladt, 1-kor átmentünk Mayuannal ebédelni (5 jüanos helyre, de Mayuan nem engedte, hogy fizessek). Utána vissza a hotelbe, én összeszedtem magam és mondtam, hogy megyek a 3 pagodát megnézni. Egy új srác megszólalt angolul, hogy őt is érdekli, jönne velem. Ő Kin, Hong Kongból, friss diplomás, a nyarat utazgatással tölti, utána megy vissza állást keresni. Épp most tekert le Tibetből 120 km-t, eléggé ki van merülve, pár napot regenerálódik Daliban. Fáradtsága ellenére elsétáltunk a pagodákhoz, közben elmeséltem neki hogy kell gulyáslevest főzni. 122 jüan volt a belépő, ő nem jött be, neki az drága. Azt hittem én is, hogy csak a pagodák vannak, meg egy buddhista templom, amiért én is sokalltam a belépőt, de ha már itt vagyok, nem hagyhatom ki. Kellemesen kellett csalódnom, mert nem csak a pagodák, hanem rengeteg lépcső, harangtorony, ilyen templom, olyan templom, szobrok sorakoztak egymás utáb. Kb. 3 órát bolyongtam. Az utolsó 2 épületben már alig volt turista, mivel a minibusz, ami leviszi vissza a csoportokat lentebbről indult.























 Miután mindent megnéztem visszasétáltam a városba. Megtaláltam a nagy piacot is, de nem csináltam képet, semmi különbség, csak nagyobb, mint a tegnapi.




Az 5 jüanos kajálda.


Goya és Meng lakhelye.




Az én lakhelyem.
A szobám bejárata.


Alighogy visszaértem, mentünk vacsorázni. Hotpotozni votunk, fejenként 17 jüanba került, sörrel, frissen facsart mangóval együtt. Mivel a bei bei hordozó árus mellett mentünk el, megkértem Goyat, hogy érdeklődje meg az árakat. Ha nem értette félre és jót kérdezett meg, akkor 60 jüan a nagy. Szóval 80-ért tuti meg lehet venni, de lehet tényleg 60-ért is. Otthon kb. 7000 Ft-ba kerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése