Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2011. július 7., csütörtök

Dali - 3. nap

A tegnapi kimerítő sétálás után sikerült fél 10-ig aludnom. Mikor lesétáltam Mayoan és Pao Mo éppen reggelizni készültek: vizes rizst valami savanyúsággal. Meginvitáltak engem is. Utána azon töprengtem, hogy mi legyen az aznapi program. Kb. 2 órányi utazással el lehet jutni a tó mellett lévő Pillangó Forráshoz. Állítólag a víz egy tóban gyűlik össze és van egy nagy fa, melynek a virága vonzza a pillangókat. Felhívtam Dzsonit, hogy tud-e róla valamit mondani, volt-e már ott. Szerinte nem éri meg oda menni, mert kevés a víz, sok a turista és a pillangók csak virágzási időszakban vannak (akkor se annyi, mint amit leírásokban említenek), ami pedig nem most van. Sikeresen lebeszélt róla. Ebédelni egyedül mentem, majd hívott Goya, hogy menjek át hozzájuk. A szobájukban ücsörögtünk és tervezgettük mi legyen, mikor elkezdett szakadni az eső. Ez eldöntötte az aznapi programot. Lementünk a bár részbe. Én tequilát rendeltem, Goya gin-t. Meng és Mayuan elkezdtek kínai sakkozni, én Goyaval pedig amőbázni. Hengereltem, ami nagyon elkeserítette, mert amíg nem érkeztem Daliba, addig ő volt a nyerő a haveri körben. Befutott egy raszta srác is, akit azonnal leültetett velem játszani Goya. Ő se volt nagy ellenfél. Igaz vele nem játszottam sokat, mert rohant valahova. Ezután Goya a laptopján rákeresett a kínai sakk szabályaira és elolvastatta velem (angol). Miután végeztem, mehettem játszani Mayuannal. A bábukat alig ismertem fel, a lépések se egyszerűek, így természetesen simán megvert. Utána Meng-gel gyakorolhattam és nagy meglepetésre sikerült mattolnom! Szegény, amit kapott utána a többiektől. Biztos nem kedvelt meg. Több órányi zuhé után kicsit csendesedett az eső, amit kihasználtam és visszasiettem a szállásra ellenőrizni az emailjeim. Hamar híre ment, hogy tanulok sakkozni, így többen is szerettek volna játszani velem. Pao Mo és Kin is elvertek, utóbbi nagyon könnyedén, de nem szegték a kedvemet. Vacsora után neteztem, majd Mayuan szólt, hogy menjünk egy bárba. Egy új helyre ültünk be, ami kívül coffee bar-nak hirdette magát. Előtte találkoztunk Menggel és Goyaval. Kerthelyiségben ültünk le egy asztalhoz. Kisüveges barna sört ittunk (laoszi import sör, finom és erős volt). A tulaj sodort egy cigit, amiről Goyáék megállapították, hogy elég gyengus, Yinchuanban jobbat tudnak szerezni ennél. Nehéz elképzelni, de állítása szerint Taobao-ról rendelt sütit, ami lehet már szombatra megérkezik. Tiszta Amszterdam, mondtam nekik. Mayuan visszasietett a barátnőjéhez. Miután elfogyasztottuk a söreinket,  mi is távoztunk. Goyáék hívtak, hogy menjek velük, de nem akartam zavarni. Nyílván neki is kényelmesebb, ha nyugodtan cseveghet a haverjaival, minthogy állandóan nekem próbáljon fordítani.

2 megjegyzés:

  1. Juhúúú! Daliban én is jártam, fasza hely! Merre tovább?

    VálaszTörlés
  2. Most éppen itthon, pár órája érkeztem :) mindjárt feltöltöm a képeket is, mert akkor nem működött a feltöltés mikor a szöveget felraktam :)

    VálaszTörlés