Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2010. május 26., szerda

Saját Iroda

A Vevő már régóta követelte az Egitől, hogy a szerződésnek megfelelően küldjön szakértőt a site-ra, ami be is következett a megjelenésemmel, de megfelelő helyet elfelejtettek biztosítani. Így az első 2 hetemet egy olyan szobában tölthettem, már amikor bent tartózkodtam, ahol 14 íróasztal volt elhelyezve, 4-5 fix arccal, sok vendéggel. Ki volt rakva egy Tilos a Dohányzás felirat is, de bagóztak rá. Szó szerint. Legtöbbször mikor bementem egyenesen az ablakhoz rohantam és teljesen kinyitottam. Volt egy hölgy, aki csak nézegette a 12”-os kis gépét, chatelt, vagy rosszabb esetben énekelt. Ebéd után volt a legnyugisabb, akkor 3-4 kínai az asztalra borulva aludt. Egy fickó szinte egész nap valami netes játékot nyomott. A legrosszabb az volt, amikor a velem szemben lévő asztalnál ülő emberkéhez odajött 2-3 melós és elkezdtek vitatkozni valami tervrajzon. Plusz a cigi, plusz az éneklő nő, és az ordibálás. Elég jól tűrtem, de épp a héten jutottam el oda, hogy ellenlépéseket fogok tenni. Gondoltam, ha a nő énekelhet, akkor én hallgatok majd Vágtázó Életerőt…és nem fejhallgatóval. Ha cigiznek én fingani fogok (az egyik konszolidált kinézetű mérnök egy ebéd után akkorát böffentett, hogy majd leestem a székről meglepetésemben). Esetleg fingás helyett odahívom a cigizőt a Tiltó felirathoz és készítek róla fényképet, amit majd szépen kinyomtatok és kiragasztom a falra. No, ilyen és ehhez hasonló terveket szövögettem, mikor szóltak, hogy tudnak helyet biztosítani az egyik szerelő cég szálláskörzetében. Már majdnem oda értünk, amikor kiderült, hogy se internet, se telefon. Gyorsan visszafordultunk. Miután ezt szóvá tettük, akkor a szerelő cégnek eszébe jutott, hogy a 2-es toronyhoz felvonuló másik szerelőcég irodája még majdnem üres, mert még nem kezdődtek el a komolyabb munkálatok (csúsznak a tervhez képest). Nem kellett messze mennünk, csak a szomszédba, ahol nem ígértek semmit, de végül túlszárnyalták a reményinket. Délután szóltak, hogy van hely számunkra. Nem túl nagy, de külön szoba. Addig megfelel, amíg elkészül (a tervek szerint 2 hónap múlva) a végleges Irodaház, ahol majd kapunk rendes irodát. Másnap el is foglaltuk, bepakoltuk kevéske cuccainkat, kiépítettük a hálózatot, nyomtatókat, routert beállítottuk. Persze mindezt a tolmácsomra (Mr. Zhang) bíztam, mert nem ment minden simán, kellett a pekingi és az itteni rendszergazda is. 



A sofőr (Mr. Yang) befészkelte magát a szófára, melyen szépen szundikált is ebéd után.



 Mr. Zhang (Dzsoni) elkészítette nekem az első itteni teámat is. Nem sajnálta belőle a jó minőségű zöld teát, de errefelé ez a szokás, nem is álmosodtam el délután, az tény. J



A bútorzatot még fejleszteni kell, ha nem tudnak szerezni, akkor majd veszünk. Isten se egy nap alatt teremtette a világot. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése