Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2010. május 27., csütörtök

Iroda szépülés - lakásnézés

Nem kellett sokat várni az iroda bútorzatának fejlesztésére, ma délután kaptunk 2 új asztalt. Mivel se a sofőr, se a tolmácsom nem volt a közelben, így egyedül álltam neki az elrendezéshez, mire megjöttek már minden a terveim szerinti helyen volt. Holnap kell majd vennünk 2 széket, szemetest, ruhafogast. Később meg majd egy szekrényt a dokumentumoknak, teának, kv-nak. Nem ártana egy mobil légkondi sem, mert még csak 26°C volt ma, de már majdnem elviselhetetlen az irodában a levegő.



Persze ma se töltöttem túl sok időt bent, inkább a „terepet” jártam. Jártamban-keltemben találkoztam az alábbi teherautóval, ami érdekes módját választotta a lepakolásnak. J




Este Dzsoni (tolmács) nézett egy kiadó lakást. A taktikánk az, hogy előbb ő megnézi, készít pár fényképet, nehogy láttamra felverjék egyből az árat a tulajdonosok és ha a képek alapján megfelel, akkor megnézem én is. Nos, ez egyelőre nem nyerte el a tetszésem (2 hálószobás, nappalis, kis konyhás), lesz ennél jobb is szerintem. J





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése