Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2011. január 31., hétfő

Spórolás a repülőjegyen

Az elmúlt hét erőltetett tempója után egész nap heverészés, gitározás volt a program. Lassacskán összepakoltam a bőröndbe, amit a nyaralásra szándékoztam vinni. Közeledett az indulás időpontja, de elfeledtem, hogy pontosan mikor, melyik járatra van jegyem. Gyorsan felléptem a netre és meglepődve láttam, hogy az a jegy, amit én 1280 jüanért vettem, az most csak 180+140-ba kerül (reptéri illetékkel). Nem akartam hinni a szememnek, ezért felhívtam a kínai kollegám, hogy nézze már meg ő is. Szerencsére net közelben volt, így hamarosan visszahívott, hogy igen, az tényleg annyiba kerül most. Megkértem, hogy gyorsan töröltesse a régit és foglaljon újra jegyet nekem. 5 perc múlva már küldte is a sikeres művelet részleteit. Így sikerült spórolnom 900 jüant (majdnem 30 eFt). Azt megjegyeztem, hogy ezek után érdemes lesz indulás előtt mindig megnézni a jegyárakat, ha magamnak kell az árát fizetni és nem a cég állja. Hamarosan meg is érkezett a sofőr, becuccoltunk és irány a reptér. Sok időnk nem maradt a becsekkolásra, pontosabban Csabinak, akinek a gépe 21:05-kor indult volna eredetileg. Valami miatt viszont késett (21:40), így volt még időnk egy sör megivására is. Elköszöntünk egymástól és kis várakozás után ülhettem fel a Pekingbe tartó járatra, ami időben, 22:10-kor el is indult. Mivel a T3-as terminálra érkeztem, a bőrönd felvétele után még át kellett buszoznom a T2-esre, ahova Szilviék futnak majd be reggel. Szerencsém volt, mert nem sokat kellett várnom az éjjel egyébként fél óránként közlekedő ingyenes transzfer járat hamarosan indult. Sajnos mire átértem már túl későre járt, így a Starbucks kávézó is zárva volt már. Kényelembe helyeztem magam és próbáltam elütni az időt 6 óráig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése