Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2011. január 29., szombat

Csak egy sör

A reggeli ébredést egy porcikám se kívánta. Az irodai kv tudata vezetett el a kocsiig, ami berepített az erőműbe. Legalábbis az útra nem emlékszem, mert végig aludtam. Mivel ez volt a tavaszi fesztivál előtti utolsó munkanapunk, így kénytelen voltam erőt venni magamon és Csabival körbejártuk a terepet, hogy milyen munkafázisnál tartanak, tudjuk majd mennyit haladnak amíg nem leszünk itt. Szerencsére az alkoholt kezdem megszokni, nem voltam másnapos, csak eléggé kimerült. Ahogy közeledett az este, egyre kevesebb kedvem volt elmenni ismét a klubba. Csabi nem is szándékozott jönni, engem is csak az hajtott, hogy vissza kell vigyem a pendive-ot, mert 2-3 hétig nem lesz rá lehetőségem, ha most  nem. Nagy nehezen végül fél 10 körül összekapartam magam és beültem egy taxiba. A klubban telt ház, csak a pultnál jutott hely számomra. Gondolkodtam, hogy csak odaadom a pendrive-ot, aztán húzok haza aludni, de végül úgy döntöttem, ha már taxiztam, akkor 1 sört megiszok. Haoyuant nem láttam, így Xu Wei-ek adtam oda pendrive-ot és elkezdtem kortyolni az italom. Hamarosan egy kb. 45 éves fickó ment fel a színpadra, nagy ováció közepette. Megszólalt cd-ről a kisérőzene és elkezdett az egyhúros kínai hegedűn (erhu) játszani. Szuper volt, teljes extázisban nyomta, igaz ebben segíthetett neki az elfogyasztott alkohol is, látszólag már nem volt szomjas. Miután befejezte előadását és megitta a sok köszöntő sört, a wc felé vette az irányt. Mivel előttem kellet elmennie, nem tudott nem észrevenni. Teljesen megdöbbent és szinte földig hajolva jött kezet fogni. El se akarta engedni, csak akkor mikor eszébe jutott, hogy mi lenne, ha innék vele. Angolul egy mukkot nem tudott, így Grisien sietett segítségünkre, majd Lüka is odakeveredett és bemutatták Ningxia híres zenészét. Külsőre én úgy tudnám leírni, mint egy jó 45 éves kőműves segédet a kocsmában. Elől rövidre vágott, hátul hosszabbra engedett, de összegumizott haj. Már csak a kőport és maltert hiányoltam a hajából. Úgy tűnt nem hajlandó tágulni tőlem, kicsit már feszéjezett, mert természetesen mindenki minket nézett. Gondoltam, ha már ilyen híres, akkor megkérdem van-e cd-je, mert szeretnék venni egyet. Gondolkodott, majd elrohant és visszatért egy cd-vel, amit nekem ajándékozott, mondván fizetnem nem kell érte, csak innom vele. Mivel Grisien megunta a tolmácsolást (ment csajozni), így az időközben mellém (mögém) ülő lány (ex-bárénekes) próbált meg tolmácsolni, csak vele az a baj, hogy beszélni szinte alig beszél, érteni is csak az egyszerűbb mondatokat érti. Lusta volt angolul tanulni gimnáziumban. Így az arra vetődő Haoyuant is bevontam néha a „társalgásba”, ami addig tartott, amíg a zenész társasága távozni nem készült. Vette ő is a kabátját és elköszönt, de pár perc múlva visszatért, hogy még 1 sört azért innia kell velem. Ezen felbuzdulva, vagy a közelgő újév miatt, de egyre többen jöttek koccintani velem. Én az utóbbira tippelek. Az egyik emberke előbb sörrel, majd ginnel támadott le. Mikor már 4-szer tűnt fel, akkor Grisien megjegyezte, hogy nagyon tetszem a fickónak. Gyorsan beugrott a legutóbbi ilyen élményem így azonnal kértem, hogy mondja el neki, hogy ne sértődjön meg, feleségem van, a nőket kedvelem, de inni bármikor szívesen iszok vele. Látszólag nem sértődött meg, de többet már nem jött oda. Közben a mellettem ülő leányzó felment a színpadra és elkezdett énekelni. Mivel tetszik a hangja és már elég sok italt is fogyasztottam, a maradás mellett döntöttem, mondván majd vasárnap lesz időm kipihenni magam. Miután végzett a műsorával visszaült mellém. Haoyuan odatolt elénk 1-1 kockakészletet, hogy játszunk. Kockapókereztünk 3 kockával. A vesztesnek egy kis pohár sört kellett innia, kb. fej-fej mellett haladtunk. Közben megpróbáltunk kommunikálni, de mivel angolul nem beszél, így kértem egy papírt és tollat Xu Wei-től, így levelezgettünk. Miután mindketten annyit vesztettünk, hogy 1-1 üveg sört meg kellett igyunk, mondta, hogy ideje haza mennem. Azt hiszem látszott rajtam az szerda este óta tartó buli-munka-kevés alvás hatása és az este még elfogyasztott nem kevés alkohol hatása. Nem tiltakoztam, szót fogadóan elbúcsúztam tőle, majd mentem Haoyoanhoz boldog új évet kívánni. Az asztalánál ülők még akartak marasztalni, de kimentett azzal, hogy nekem másnap is mennem kell dolgozni és korán kell kelnem. Grisientől és Lükatól is búcsút vettem, majd taxiban reménykedve hazaindultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése