Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2011. január 26., szerda

Első lecke - fergeteges buli a klubban

Elérkezett az első oktatás ideje. Haojuan jelezte, hogy mehetek próbálni fél 9 körül már ott lesz a klubban. Kicsit izgultam, így Csabi a feszültség oldásaként felbontotta egyik féltve őrzött borát. Mivel nem vacsoráztunk, eléggé hamar jó állapotba kerültünk, amit fokoztunk egy kis kísérleti anyaggal: goji bogyót áztattunk be magyar pálinkába. Megelégedve konstatáltuk, hogy nem született rossz anyag belőle. Kicsit elhúzódott az elindulás, de kb. 9-re odaérhettünk a klubba. Előtte összefutottunk az egyik ismerős sráccal (Kis Dagi) és barátnőjével, akik örültek a felbukkanásunknak. Bent már több asztalnál üldögéltek, az egyik mellől felpattant Haojuan és már hozta is a gitárt, szinte a kabátom se vehettem le. A dal gitártémája nem túl bonyolult, az akkordok hamar meg voltak, de a pengetéssel akadtak gondjaim. Valami miatt ska-ra vagyok beprogramozva, így abban a stílusban pengettem, amiért egyből rám szólt Haojuan. Aztán egy kicsit gondolkodott, ízlelgette ezt a hangzást, nevetett egyet és mondta, hogy jó lesz ez így is. Egyre többen lettek, így a gitárt elraktuk, elővettük a gojis pálinkát és megkóstoltattuk a haverokkal, ízlett nekik is. Haojuan visszaült az asztaltársaságához, ahol meglepve fedeztem fel egy hosszú rasztahajú srácot (kb. mint Macska). Ilyet se sokat látni errefelé. Annál az asztalnál üldögélt egy híres énekes is (már láttuk pár alkalommal, a tartomány egyik legismertebb „new-wave” zenésze). Egyszer csak nyílt az ajtó és ki sétál be rajta? Grisien! Akit az első alkalom óta nem láttunk itt, pedig nagyon jól énekelt, Doors-ot is. Éreztük, hogy ma nem fogunk hazajutni éjfélre, pedig eredetileg az volt tervbe véve, lévén hétköznap. Grisien is megörült nekünk, átöleltük egymást, dumálgattunk kicsit. Nagyon sokan lettek, elindult a zenélés. Szuper hangulat volt, íme egy kis kóstoló belőle:




















Mivel nem voltunk szomjasak, a kommunikáció is sokkal jobban meg ilyenkor, érdekes módon azok is tudnak pár szót angolul, akik máskor tagadják. Csabitól néha elszakadtam, a raszta srác haját húzogattam, hogy hehe ez nem lehet igazi. Szóval volt minden, remek egyéni előadások és a korona is felkerült az estére: elkezdtek dzemmelni. Lüka, Grisian a raszta srác. Olyan reggie-t játszottak, hogy borsódzott a hátam. Megint csak eszembe jutott a kérdés: Kínában vagyok, vagy valami térkapun át Jamaica egyik kis bárjában üldögélek? Eléggé megfogyatkozott a létszám, már csak a rasztás társaság volt, velük együtt én is. Volt aki a színpadon, volt aki a színpad mellett énekelt, zenélt, dobolt. Nem maradhattam ki, én is püföltem egy kongát.



Egyszer csak Csabi szólt, hogy nagyon álmos megy haza. Az időérzékem teljesen elvesztettem így mondtam neki, hogy még maradok, menjen csak (állítólag 3-ra ért haza). Mikor mindenki elcsendesedett, Grisien Nivanát kezdett el énekelni/gitározni. Mire felocsúdtam már csak négyen maradtunk. Grisien, Lüka, Haojuan meg én. Haojuan elérzékenyült, sírdogálva mondta mennyire szereti a férjét, ja és hogy az első pasija a raszta srác és annyira örül, hogy Lükával barátok. Ránéztem a telefonomra és ha ki nem is józanodtam, de meglepődtem: elmúlt 4 óra. Haojuan és Lüka összetoltak 2 kanapét, elővarázsoltak pár takarót és mondták dőljek le én is valahova, mert ilyenkor nem sok taxi jár. Példát mutatva levette cipőjét és bebújt a takaró alá. Én inkább elköszöntem, de visszafordultam, hogy nem fizettem még ki a fogyasztást (pár sör azért lecsúszott  Csabival). Lüka legyintett, nem tartozom semmivel. Megköszöntem és még egyszer búcsút intettem, hogy akkor viszlát holnap. Nevettek, nem hitték, hogy én másnap képes leszek oda jutni. Behúztam magam után az ajtót, amit Grisien belülről belakatolt és kisétáltam a főútra. Szerencsés vagyok? 1 perc múlva már taxiban ültem. Fél 5-kor már az ágyban landoltam. Néhány kép is az estéről:
Haojuan első pasija - A híres énekes - Lüka



Haoyuan



Grisien is beszállt  a reggie-be

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése