Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2011. február 3., csütörtök

Sanya hűtőtorony

Az átállási és egyéb fáradalmak miatt sokáig heverésztünk, így a reggelit egybekötöttük az ebéddel. Kajálás után lesétáltunk a partra, de mivel nem volt fürdőruhánk, így csak a lábunkat áztattuk a habokban.

Előbb csak a lábunkat áztattuk

No persze kinek meddig ért a víz, Flórinak sikerült derékig eláznia.

Nekem csak térdig csapott fel a hullám..
Csabiék is magukhoz tértek időközben, így megbeszéltük, hogy fürdőruha felvétel után találkozunk a kávézóban. Ott sikerült megörökíteni az alábbi csodautánfutót.

A kínai szabvány szerint készült
Flóri már nagyon türelmetlen volt, így gyorsan mentünk a tengerhez úszkálni.

Hiába volt sok, többynire orosz turista, minden szem ránk tapadt, meg a közelünkben nagy várat építő amerikai párra. Sok kép készült velünk, róluk, mindenféle pózban, amit csak el lehet képzelni, sőt még azon túl is. Sok érdekes látnivaló akadt számunkra is, esernyős, harisnyás strandolók és egy identitászavarban szenvedő kínai indián.

Nagy Medve meditál
Flóri is feloldódott egy idő után és a közelünkben letelepedett családdal elkezdett homokozni.

Flóri hamar becsajozott
Nem tűrhettük sokáig, hogy a homokvár csodájára járjanak, így eldöntöttük, hogy felvesszük a versenyt velük. No de mit építsünk? Naná, hogy hűtőtornyot! Lelkesen neki is láttunk, de gondot okozott a víz hordása, de nem sokáig mert feláldoztuk Gábor vizes palackját.

Gondos mérnöki munka
Mindenki érdeklődve állt meg és találgattak mi lesz belőle. Persze, volt aki kihasználta elfoglaltságunkat, mögénk lopakodott és lefényképeztette magát Flórival.

Csabi mögött rejtőzködő Flóri a lány kiszemeltje
Művünket sörrel és kókuszlével ünnepeltük. Nem volt ez se egyszerű, mert az első bódénál kérdezte Csabi mennyi a kókusz, amit az eladó lerajzolt a homokba. Csabi mondta rendben, kérünk kettőt, de ezt már nem tudta megérteni a csaj, így gyorsan odébb álltunk, 30 méterrel arrébb gond nélkül beszereztük a sört és a 2 kókuszt.

Kész az új kínai project makettje
Este a Csabiék által javasolt Dolphin bárban kötöttünk ki, ahol nyugati ételeket is lehetett enni. Vacsora után a szálloda ablakából néztük a tűzijátékot.