Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2011. február 5., szombat

Meséljenek a képek


Előző nappal ellentétben sok kép készült. Szokásunkhoz híven a parton kezdtünk, majd csatlakozva Gáborékhoz esténket a Dolphin bárban töltöttük. A bulit annyira élvezte Flóri, hogy csak éjfél körül sikerült elaludnia. No, de ahogyan ígértem a címben, ezúttal meséljenek helyettem a képek:

Reggeli panorámakép az öbölről

Kicsit hüvösebb volt a víz, de fürdőgatyára vetkőzve a lábunkat így is megáztattuk...
....sokan mindezt ruhában tették,
rajta legalább látszott, hogy tengerpartra készült...
...de a kemény fickók a parton is kemények!

















...és együtt néztük tovább a furcsa kínaiakat.

...erre a látványra még Flóri is
abbahagyta a kukoricarágcsálást...




















...egészen addig, amíg be nem sötétedett. Ekkor már a mindenféle tengeri herkenytűkkel szemeztünk...
...Gábor a kaja helyett a golyókat bűvölte...


...Csabit meg egy pincérlány, bele is pirult a füle elég rendesen...
...Flóri nem türhette Gábor bénázását, megmutatta a helyes dákókezelés technikáját...
...így Gábor inkább a csajozásra váltott és megpróbálta beszerezni a másik pincérlány számát...
...mivel a parton már látta, hogy a csajozás is könnyebben megy Flórival, így gyorsan magához édesgette...
...de Flórit jobban érdekelte a zenekar...
...bár az énekesnőt elnézve már értem a lelkesedését a zenekar iránt...
...de a legjobb anya ölében szájtátva aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése