Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2011. június 27., hétfő

Xixia zenei verseny elődöntő

Pénteken Abuék a lelkemre kötötték, hogy vasárnap mindenképpen jelenjek meg a 801-es helynek nevezett koncerthelyszínen (ezen a telepen van a másik bár is, ahol volt a death metal, meg Lvkai zenekarának a koncertjei), mert a Xixia (helyi sör, a rendezvény főtámogatója) zenei verseny elődöntője lesz. Természetesen nem mondhattam nemet, így 8-ra odaértünk Dzsonival, merthogy őt is érdekelte, kezd belejönni a koncertezésbe. A zsűritagok közül kettőt ismertem látásból, az egyik Lvkai zenetanára volt, akivel egyszer a klubban találkoztam, együtt ittunk és folyamatosan Brahms - Magyar Táncok művének jellegzetes dallamát dúdolta miután kiderült, hogy magyar vagyok. A másik pedig a Commoners zenekar énekes-gitárosa, akivel már szintén ittam együtt a klubban, meg voltam nemrég a koncertjükön is. 6 zenekar lépett fel, mindegyik 2 dalt adhatott elő. Mindenféle stílus képviseltetve volt, de igazán egyedinek Abuékat mondanám, persze lehet ez az elfogultság miatt is van. A többi zenekar se volt tehetségtelen, vagy amatőr, de például aki Bon Jovit dolgoz fel, az nálam nem lehet nyerő. Volt teljes feketébe öltözött banda, női énekessel, kicsit Anathema-s hangzással, de nem voltak túl meggyőzőek számomra. Ugyanígy laposnak tűnt a cowboy kalapos akusztikus gitáros/énekes egyén is. Meglepetést egy zenekar okozott, akik meglepően Primus-hoz hasonló nótákat nyomtak. Szerintem rajtam kívül nem sok embernek jöhetett be, de a Les Claypoolhoz hasonló basszusfutamokra én elismerően csettintettem. 4-ként léptek fel Abuék (Abu, Yaxia, a pénteken már látott dobos) kiegészülve egy basszusgitárossal. Nagyon meggyőzőek voltak, hallhattam dob- és basszusgitár szólót is a latinos ritmusok mellé. Abu laza fehér ingben énekelt, hűtésként egy ventilátor volt ráirányítva, ami mintha tudta volna mikor kell meglengetnie a vállig érő haját. Ha tervezték se ehetett volna profibb hatás. A zsűrit is meggyőzték, a legmagasabb pontszámmal jutottak be a döntőbe. Gratuláltam nekik, majd elindultunk hazafele. Kint belefutottam a Primus utánzat zenekarba, kérdeztem  ismerik-e  a Primust (a válaszban biztos voltam), amire az énekes/basszusgitáros Les Claypool-t emlegette. Elismerően bólintottam és mondtam, hogy ő is úgy játszik. Megköszönte és hívott a koncertjükre, de mivel rohantak azt már soha nem tudom meg, hogy mikor és hol lesz. Még a zenekar nevét se tudom, így esélytelen.

2 megjegyzés:

  1. szimpatikus, minden írásban szerepel a "sör" szó :) A fotókat ne feledd közé rakni, úgy jobban bulizunk :) üdv:MAcs

    VálaszTörlés
  2. majd próbálok szerezni fotókat, én nem csináltam, de az egyik fényképész haver igen :)

    VálaszTörlés