Legrissebb bejegyzések

Híradó:

Mivel elég anarchista módon irogatok (nem időrendben), így a kézenfekvő modul (Recent Post) nálam nem műkődik, a legfrissebb bejegyzések nem a legújabb események. Emiatt hoztam létre ezt a kis beköszönőt, ahova belinkelem a legutóbbi bejegyzéseim, itt láthatjátok frissült-e valamivel a blog.

Picasara felraktam egy videot Abuék koncertjéről amit Csabi vett fel, amíg én Sanyan nyaraltam:
Abuék koncertje (2011.02.09.) Hozzáadva: 2011.03.02.

Idősorrenben haladok most, így nem adok ide linkeket.

2011. június 22., szerda

Hosszúra nyúlt este

21-én, kedden érkeztem vissza Magyarországról, a két hetes szabadságról. Hétfőn este 8:30-kor a 2-es Unit is sikeresen befejezte a 168 órás folyamatos üzemelési tesztet. A visszatérésem, a sikeres teszt, valamint Csabi végleges hazautazása adta az apropót, hogy elmenjünk megünnepelni. Dzsonival maradtunk kettesben, így az egyik damplingos (töltött tészta) helyre mentünk, mivel onnan nincs messze a söröző, ahol helyben főzött barna csapolt sört mérnek. A sült dampling után átsétáltunk, mivel még elég korán volt, rajtunk kívül más nem is volt még a bárban. Alig érkezett ki a sörünk, mikor jött az üzenet XiaoQiu-tól (Robin), hogy Lvkai-ék megint zenélni fognak a messze lévő klubban. Nem sokat töprengtünk Dzsonival, megittuk a liter sörünket, fogtunk egy taxit és már robogtunk is oda. Csak pá ismerős volt, köztük a pár hete megismert angol tanár is (Lee). A zene szuper volt, miután vége lett kocsiba ült a társaság és átmentünk a klubba. Szerencsére itt is énekelt még Lvkai zenekarának az énekese, nagyon jó hangja van. Elég sok sört fogyasztottunk, a vendégek elszállingóztak, már csak páran maradtunk. Ekkor a gitár odakerült az asztalunkhoz, valahogy a kezembe.  Elkezdtem játszani a saját szerzeményem és nagy meglepetésemre az énekes srác bekapcsolódott és énekelt valamit rá. Szuper érzés volt az a pillanat. Utána még a telefonján mutatott egy angol dalszöveget, amit már duettben adtunk elő, bár fogalmam sincs mi volt az. Jót nevettünk, majd sörrel ünnepeltünk tovább. Mivel későre járt már (vagy koránra?), ideje volt haza indulni, mert másnap várt a meló. Azért megbeszéltük Dzsonival, hogy elég, ha 10-kor értem jön. Már kimentünk, mikor kérdezte, hogy fizettem-e. Nem, így visszafordultam, de Lvkai csak legyintett, hogy menjek. Lee volt olyan kedves és hazafuvarozott minket, előbb Dzsonit raktuk ki, majd rajtam volt a sor. A kapu előtt megálltunk és elkezdtünk beszélgetni. Az este volt egy csaj, aki odaült az asztalunkhoz és nem értette miért nem hajtottam rá. Mondtam neki, hogy családom van, nem érdekelt annyira a csaj, csak beszélgetni maximum. Ezen meglepődött, mert úgy tudta, hogy minden külföldi végigdugja a kínai csajokat. No, hát én egy ilyen kivétel vagyok. Nehezen hitte el, de úgy tűnt végül elfogadja az érveléseimet. Kezet fogtunk és mehettem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése